Известие

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек,мирис на сурова нафта....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Здравейте отново, подновявам темата защото проблема още е налице, бяло синкавия пушек и смрадта на сурова нафта са налице, при работа на празен ход след 10-15 мин изчезва, разхода обаче ми е перфектен- 5.6-5.8 извън градско при скорост 110-120, 9-10 градско на 2-ра, 3-та, рядко 4-та, тва и компа и доливането го показват, масло доливам най-много 600-700 грама на 9000 км, нормално, от време на време спортно каране, егр-затапен, черно леко изпушва след 2500 оборота,като я настъпя, но тва е за 1-2 секунди, после го чисти, катализатора май е махнат, но и да не е искам дюзите да ги проверя, човека с който се занимаваме по колата, като сложи ръка отзад на аспуха казва, че не работи напълно равномерно, а и двигателя като гледаме-има малко повече вибрации от нормално( сравнявали сме и с друга такава, перфектна от всякъде), сипвах добавки за чистене-не помагат,притесняваме факта, че е възможно компа да пуска невярна информация и тва да бърка цялата работа, колата не гасне, не забива муцуна, само ми се струва че след 3000 оборота сякаш има дупка в набирането, усеща се как набира от 1500 до 3000 и после сякаш нещо набирането се забавя осезаемо, пак казвам-преди мен никой нищо не е правил по горката кола, та за това-дайте съвет за профилактика на дюзи, къде, колко кинта, тук в Плевен ми казаха по 30-40 лв на дюза (ако се сменят разпръсквачите), ама много нямам вяра, в Ловеч един известен специалист-200-300 на дюза, чух и за Бургас-100-200 на дюза, искам проверен човек да ги прави, а не само да лапат мангизи!
    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

    Comment


    • #32
      не съм голям специалист колега ,но преди време имах подобен проблем,а именно -ускорява до около 3000 оборота и започва да тъпче на едно място и понякога ми светваше индикатора дюза на таблото.Проблема си го реших като закарах колата на диагностика и от данните се оказа ,че геометрията на турбото е "запекла" и съответно демонтаж ,почистване ,регулиране и монтаж.Сега спокойно си набирам обороти с лекота до към 4500 без никакво напрягане.По отношение на дюзите :този който ти е казал ,че ше ти направи профилактика със сменяне на разпръсквач за 40 - 50 лева те пързаля ,щото само разпръсквача е 90 кинта.Поздрави
      Очаквам и ВОВО да се включи за да даде разяснения по въпроса
      alfa romeo 166 2.4 jtd

      Comment


      • #33
        Благодаря за съвета, колега! И аз се надявам тези дни включване от Бобо и други колеги! На първо място се съмнявам за дюзи, а след това за турбо, а може би и двете, но разбрах, че може би управлението дава грешна информация за подаването на гориво и/или въздух към двигателя. На диагностика - всичко е наред. Само по едно време даваше някаква грешка за датчика на коляновия вал, но нищо не ми е светело, с изключение на оранжевата дюза, което изчезна след смяна на термостата.
        sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

        Comment


        • #34
          Кой номер са ти дюзите колега?ако номера завършва на 002 имам 4 броя свалени от фиат БравоЖТД и ако имаш мерак може да ги сложиме за проба на Алфата ти.
          alfa romeo 166 2.4 jtd

          Comment


          • #35
            Ще проверя, най-рано събота,неделя, но ми се искаше мойте да пробвам, дали ще станат

            п.п.
            Колеги,едва ли аз съм първия който се сблъсква с този проблем, и едва ли всички сте купували нови дюзи, ако не искате да правите реклама/антиреклама-просто пишете на лични-град, адрес, фирма,сервиз, както за фаровете например - Стрелча, едва ли в БГ, във всеки град има страшни специалисти по дюзи, все има няколко дето са най-препоръчвани, и все има защо, в моя регион има един в Ловеч и един, в едно село до Плевен-Долна Митрополия, единия май вече не се занимава активно, а за другия, плюсовете са колкото и минусите, дайте някакво инфо, пък ако сте сигурни че най-вероятно е турбо-кажете него къде мога да го пратя и да съм максимално доволен от резултата, като за рециклирано турбо.
            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

            Comment


            • #36
              Незнам,чувал съм ,че ремонта на дюзите е околко 150-170 кинта на брой.Правят го в София Гара искър - сервиз Бош.Друго незнам колега
              alfa romeo 166 2.4 jtd

              Comment


              • #37
                Ама защо решихте да ремонтирате дюзите - според мен е по-добре първо да се проверят тия дюзи което да покаже дали въобще проблема е в тях После да се направи читава диагностика за да се разбере дали тая кола си държи всички стойности правилно и най-накрая минаваме на компресия и турбина
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Значи мощност си има, масло не пипа, пушеци-много малко и за 1-2 сек при определени обороти, после го чисти, значи турбо май отпада за сега, утре ще проверим всички възможни стойности, а за дюзите ми препоръчаха БОШ-Пловдив, бил първия в страната и уж много добър, пълно рециклиране (ако се наложи) за около 160 лв на дюза, ама приятелчето ме пита все пак дюзите ми команрейл ли са или не, ако не са само едната имала някакъв датчик и била по различна, другите 4 били нормални, ако обаче била колата команрейл, нещата били по различни. Пак казвам-ако не искате да правите реклама, просто пишете няколко предложения за сервиз-дюзи на лични съобщения (ако все пак се наложи).
                  п.п.
                  В Екстриим, правят ли се тези неща?

                  ---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:42 ----------

                  След диагностиката ще напиша всички стойности, да си кажете мнението, вече след някаква по конкретна информация от моя страна.
                  sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                  Comment

                  Working...
                  X